Verzending
Verzendkosten naar adressen in Nederland
- We hanteren de verzendkosten van van PostNL. Deze worden berekend op basis van het gewicht van de gehele bestelling.
- Brievenbuspost wordt verstuurd met PostNL. In het geval van boeken zal dat gebeuren met een Track & Trace-code. Zo is altijd na te gaan wat de status van een zending is.
- Pakketten (zendingen >2 kg en die niet door de brievenbus passen) worden verzonden met PostNL. Pakketpost wordt altijd verstuurd met Track & Tracecode.
Verzendkosten naar adressen in België
- Verzendkosten zijn afhankelijk van het gewicht van de bestelling. Dit wordt berekend tijdens het bestellen en is zichtbaar in de winkelwagen, na het opgeven van je adres.
- Voor verzending worden de standaardtarieven van PostNL gehanteerd, voor zowel brievenbuspost als pakketten.
- Als je wilt dat jouw bestelling (brievenbuspost) traceerbaar is dan kan het zijn dat er meerkosten berekend worden. Als je wilt dat je bestelling traceerbaar wordt verstuurd dien je dat specifiek op te geven bij je bestelling.
Verzendkosten naar adressen in andere landen dan Nederland en België
- Neem contact op voor een opgave van de verzendkosten.
Retourneren
Het kan wel eens voorkomen dat je een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden is waarom u de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, je hebt het recht je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.
Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om je product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van jouw thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten zijn afhankelijk van het gewicht en de afmetingen van het pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van jouw vervoerder. Indien je gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kan je contact met ons opnemen via info@pelgrimszin.nl Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van jouw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.
Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.
Product ruilen?
Wilt je jouw product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. Je kunt hiervoor contact opnemen met info@pelgrimszin.nl. Wel draag je zelf de kosten voor terugzending van het product.
Een verkeerd bezorgadres doorgegeven?
Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via info@pelgrimszin.nl. We proberen dan de bestelling nog voor je te wijzigen.
Garantie en klachten
Garantie
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan jou te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.
Klachten
Ben je niet tevreden over je aankoop of heb je een klacht? Laat dit ons weten via info@pelgrimszin.nl. Als je niet tevreden bent over de afhandeling van je klacht dan kun je sinds 15 februari 2016 je klacht indienen bij het platform ODR (Online Dispute Resolution) van de Europese Commissie.
Contact
Je kunt ons bereiken door een e-mail te sturen aan info@pelgrimszin.nl, te bellen met de secretaris op 06 – 3023 1084 of door het contactformulier in te vullen.